Oklahoma

Det gick snabbt!

Jag hade ställt in mig på att få en värdfamilj i slutet av Juni någon gång. Men i Onsdags loggar jag in på min mail och har fått ett mail från min host family i Oklahoma. De verkar hur gulliga och trevliga som helst, och det kommer bli ett minne för livet som jag ser fram emot jätte mycket!! :)))  
 
Jag har mailat med min värdfamilj och även skypeat. Det verkar hur bra som helst och jag tror det kommer bli jättebra!! När jag skypeade med dem sa de även att det skulle bo en till svensk, en kille i samma stad som jag vilket var lite kul, eftersom att det är en så liten stad !! Men jag tror allt kommer bli super! 


Nu ska jag gå ut och ta vara på solen det är ju galet varmt man kan gå i shorts! UNDERBART!!


Kommentarer
Postat av: ewelina

gud va härligt med familj! vill också ha placering ^^

2011-05-17 @ 09:27:25
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0