2 AUGUSTI - FÖRSTA DAGEN I FORT SUPPLY

Jag trivs jättebra här!!!!!!! :))))

Imorse fick jag sova ut riktigt länge. När jag vaknade tog jag en dusch och åt en liten lunch med Lori. Mitt rum är husets övervåning så jag har väldigt lyxigt och stort jag har en egern tv och 3 sängar här uppe och alla är dubbelsängar så verkligen inget att klaga på! :)

Vi halv ett åkte vi iväg mot min nya skola där väldigt många var för att göra en undersökning hos doktorn för att kolla så att man är i form för att träna. Det är ett måste för skolan. Baskethallen här är helt nybyggd och jättehäftig längtar tills första träningen.

Jag träffade en del elever på skolan jag träffade även den svenska killen Michael som jag ska gå i samma skola som förmodligen samma klass. Alla bad oss att prata svenska för de tyckte det var lite kul att höra på. Vi ska fråga om vi kan få hålla i en svenska lektion någongång med alla seniors tror jag det bli säkert en del juniors också.  Jag träffade ingen tjeje som ska gå i senior year som jag men jag träffad en del killar och alla verkar jätteschyssta längtar till sjag lär känna alla lite bättre.

Jag träffade även i stort sätt alla lärare idag och min basketcoach. Man fick verkligen uppmärksamhet när jag gick in i den nya hallen där alla var alla kollade och man såg hur nyfikna dem var. Längtar även tills jag träffar alla tjejer som ska gå senior year med mig!! :) Skolan börjar den 18  Augusti så det är ett tag kvar.

När vi var klara på skolan åkte vi till den närmaste lite större staden som ligger ungefär 10 minuter härifrån och heter woodward. Där handlade vi mat på Walmart sen drog vi hem och jag har nu packat upp och ska snart äta middag. :)

Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige för jag har det braaa här !!! :))))

Bilder på min nya hemmaplan.  Hur snygg är inte den liksom ?? !!! Och juste jag är en bulldog !! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0