20 AUGUSTI - FRIDAY NIGHT

Hej ! Mamma, jag ska försöka ta kort på en sköldpadda! :)

Igår åkte jag med Lei och några andra in till Woodward, där karnivalen var. Vi åkte lite grejer sen åkte vi till Fort supply igen. Jag åkte hem till Mike där massa andra var och spelade tv-spel, call of duty black ops. Lärde mig också ett nytt kortspel som var jätte hetsigt. Det går till precis som spelat bubblan, fast när man får 4 av samma ska man ta en sked som ligger på bordet så snabbt som möjligt. Snacka om att det blev krig om skedarna. Fick sedan skjuts hem av en kompis. :)

Ikväll ska vi på rodeo i freedom. Rodeo är när dem rider på tjurar, och ska försöka hålla sig kvar så länge som möjligt. Weston i min klass ska vara med helt galet. Rida på en riktig tjur!! Plus att han redan har en bruten arm, sen han gjorde det sist. Men det ska bli kul att kolla på.

Bilder från igår

Lei och hennes bil hahah :)


Lei och Kendrick


Lei och jag :)


Massa från min skola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0