21 AUGUSTI - SATURDAY NIGHT

Igår kväll var jag som sagt på rodeo. Det var verkligen något helt nytt för mig. Jag visste att det skulle vara bull riding, eftersom det var det Weston skulle vara med på. Men jag trodde inte alla skulle gå runt som cowboys, snacka om att jag inte passade in. Alla gick runt i cowboyhatt, cowboyboots och en cowboyskjorta. Jag hade shorts, linne och converse.

Det var väldigt häftigt att se. Helt sjuka grejer. Det var jättemånga olika tävlingar, men det häftigaste var nog bull riding. Förstår inte hur de kan hålla sig kvar !?!?

Imorgon är det skola igen. Vet även att dagy min skola hemma i Sverige börjar imorgon också. Efter skolan ska jag även åka och kolla på killarna baseball match!! WIIIIEEE! :)

Bilder

Bild 1:
Så här såg alla ut. Dettaär Anja som var utbytesstudent här för 2 år sedan, lite mer rutinerad på rodeo än jag. :)
Bild 2: Någon galning på en häst. De ska försöka sitta kvar så länge som möjligt! Hel galet !
Bild 3 och 4: Weston från min klass på tjuren! galen !! 
Bild 5:
Rodeo arenan.

Tryck på bilden för större format.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0