23 AUGUSTI - EN FLADDERMUS I HUSET

Jag ligger uppe på mitt rum och hör hur de ropar nerifrån:

"Nelly!! Do you have something who is flying upstairs?"

Min första tanke va "äääh, va?" Jag kollar runt lite och ser en stor varelse komma flygande emot mig, cirka 10 cm över mitt huvud. Chockad och småskrikande "waaaaaaaah" springer jag nerför trappan och möts av många skratt. "Ovanligt" nog roade storstadstjejen alla igen med sin ovana till djur, hahah, bara kul att bjuda på! Har ju gjort några andra tabbar också. Det var i alla fall en fladdermus som hade tagit sig in genom ytterdörren. Oj, vad jag skrattade när Anja skulle försöka fånga in den. Men hon lyckades, och vi fick ut den puuuhw!!! Nu kan jag sova säkert!

Här har ni den lilla varelsen!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0