3 AUGUSTI - FÖRSTA "BASKET TRÄNINGEN"

Hey u !

Kom nyss hem från min första basketträning eller vi sköt bara lite inte speciellt seriöst men jag träffade några tjejer från min skola som jag snackade en del med ! :)

Idag var jag i Woodward igen med grannen Jan vi hade en riktigt trevlig dag. Både Pat & Lori jobbade. Vi åkte och kollade på ny tvättmaskin till Jan sen åt vi lunch på Taco Mayo, vi gjorde även besök på banken.

Dagens roligaste händelse var när vi skulle till banken. Tro det eller ej men dem har en "drive in" bank här man åker fram med bilen där stoppar man pengarna eller sin check i en liten burk. Burken åker senare in i ett rör och in till personen som sitter i en liten lucka som tar emot den. Jan sa att detta är typiskt amerikanskt eftersom de gör mycket så att det slipper gå ut ur bilen. Jag tycker det var coolt!! :)

Vi var även och tog en glass på Sonics då man kör fram sin bil till en parkering och beställer i en högtalare sen kommer de ut med grejerna till bilen på rollerblades typiskt amerikanskt igen ! hahhaha :)

Idag kom även Pats kusin med sina barn på besök och dem ska sova här. Barnen var en kille och en tjej. Tjejen heter Heather så jag Heather sover uppe på mitt rum sen sover killarna här nere!! Hon är ett år yngre än mig. It will be fun!
 
Nu duschen!! :)

Bild från New york!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0