31 JULI - SISTA DAGEN I NEW YORK

Förlåt för dålig uppdatering men jag vill inte sitta framför datan nu när jag är här. Jag vill ta vara på tiden!!

Vår andra dag i New York började med en rundtur i Soho. Vi åkte och tittade på frihetsgudinnan och även world trade center som de håller på att bygga upp igen. Vi var även vid brooklyn bridge. Våran guide var jättebra så nu känns det som man kan New York ganska bra.

Efter rundturen shoppade vi jag gick med Jill och några andra.

Bilder:

Tryck på bilden för större format.

Bild 1:
  Det ni ser på andra sidan är New Jersey
Bild 2 och 3: World Trade center. På bild 2 ser ni till vänster grunden på det nya huset och på bild 3 ser ni hur långt de kommit. Till höger på bild 2 ska de göra en minnesplats för alla som dog.
Bild 4: Frihetsgudinnan
Bild 5: Hela New York gänget.
Bild 6: Brooklyn bridge
Bild 7: Jag och min norska som jag delar rum med Camilla.
 

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0