7 AUGUSTI - HEMMA

Hej på er !

Kom för några timmar sen hem från OK city. Det har varit en riktigt najs helg fylld med shopping och besök på flygplatsen.

I Fredags hämtade vi upp en student från Kina. Jag tyckte lite synd om honom för han kunde kanppsat någon engelska, likadant var det med studenten vi hämtade upp dagen efter från Brasilien.

Lördagen inledde vi med att åka till Pennsquare Mall, där har de i stort sätt alla affärer som de har i New York. Jag shoppade en hel del på Abercrombie, de har så sjukt snygga grejer. Egentligen så skulle jag hängt med en tjej som heter Dakota, men hennes bil gick sönder så hon kunde inte ta sig någonstans to bad. Men jag och Lori hade en rolig shoppingrunda. När vi kände oss färdiga hämtade Pat upp oss och vi åkte och käkade Kinabuffé. 

Lite senare på eftermiddagen åkte vi förbi den nya outleten, det var ganska mycket folk men inte farligt. Jag hade i och för sig inte förväntat mig lite folk, eftersom att outleten hade öppnat 3 dagar innan.  

Jag har även fotograferat en del under helgen, eftersom att jag ska vara med i en fototävling. Ungefär 8 olika bilder ska jag ha som ska uppfylla olika krav. Mer om det senare.    

Nu är jag iallafall hemma igen och ikväll får vi gäster, så måste göra mig i ordning nu. Jag hade tänkt skriva lite senare om vilka kurser jag ska läsa, och visa upp mitt schema.

BILD FRÅN NEW YORK!
Jag & Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0