4 DECEMBER - PICTURES

Här får ni massa bilder från basketmatcher, thanksgiving och bingokvällen. :)

Thanksgiving, en del av Loris släkt när vi var och käkade thanksgiving lunch hos hennes mamma! :)
 


Bingokvällen i Torsdags. Bild på när första klassarna uppträder, Mike och Dru, sen korgar som de auktionerade ut. :)








Basket bilder, första är på vårat omklädningsrum jättefint!! Sen är det lite bilder från matcher! :)


Jag när vi spelade mot Gage hemmamatch!


Mike mot Gage hemmamatch!


Griffin mot Gage hemma match. Ni ser även Ricky och Mike i bakgrunden.


Vanessa när vi spelade mot Vici i fredags borta match. Jag har likadana skor som henne så där ser ni hur dem ser ut! :)


Lei mot Vici i Fredags borta match!


Jag mot Vici i Fredags borta match. Där ser ni även mina nya basketskor (Linn) :)


Jag igen mot Vici i Fredags! :)


En till bild av mina senior pictures som Lori & Jan har tagit på mig! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken SNYGGING på det sista kortet:-) Grymt bra kort på dig Nelly! Härligt att höra att det fortfarande går bra för dig. Lite hemlängtan är ju inte konstigt att man får ibland men framför allt är det väl så som du skriver att man upptäcker hur bra man har det egentligen med alla vänner och en familj med flera syskon och det är först när man inte ses på ett tag som alla känslor kommer fram. Men dessa personer komemr alltid att finnas i ditt liv och passa på och njuta, ha kul och upplev en massa för snart är du hemma i Sverige igen, med en massa minnen. Må så gott Nelly. Många kramar från mammakusinen Ingrid

2011-12-13 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0