8 DECEMBER - FINASTE FAMILJ OCH VÄNNER

Spelade vår första match i turneringen idag vi torska...Imorgon har vi match klockan 11.00 mot Sharon Mutual igen som vi spelade mot i Måndags. Nu blir det revansch!!! Killarna vann sin match, och spelar imorgon kväll mot Vici!:)

Idag tänkte jag lite extra på hur lycklig jag är som har världens bästaste vän!! Det är det man saknar här, att ha sin bästa vän som man litar 200% på, som man kan berätta allt hemligt för, för man vet att det stannar där. Självklart har jag jättemånga fina vänner här som jag har lärt känna jättebra, och har minnen för livet med. Även planer att de ska komma till Sverige med mera.
Jag saknar min  BÄSTA VÄN Anna Magnusson något otroligt mycket!

Idag har varit en sån dag då jag verkligen har tänkt, hur mycket jag saknar mina fina vänner och min fina familj där hemma. Hur annorlunda det är jämfört med här. Därför kände jag för att skriva av mig lite!

Speciellt saknar jag min finaste familj och min bästa vän! Jag har inte varit ledsen, utan bara tänkt, jag är ju världens lyckligaste som har dessa fina människor, så jag blev gladare! Jag känner verkligen hur mycket starkare man blir som person, för varje dag som går. Istället för att ta fram negativt med saker, plockar jag fram det positiva. Som till exempel idag istället för att bli ledsen för att jag saknar alla fina där hemma, tänker jag hur lycklig jag är. Vad hjälper det att vara ledsen? Jag är ju hur lycklig som helst!! Jag ÄLSKAR mitt liv här, och mitt liv hemma i Sverige!! Ska bli så himla kul att få visa min familj allting när de kommer hit om 5 månader!! :)  


Jag och min bästa vän, från denna sommar! :)



Några av de grymma vänner jag fått här!!
Kanani and Weston!!



Mike & Lei!!


Cierra och hennes systers son, Cierras bild hehe! Hon är min bästa tjejkompis här!


Har även fått sjukt många fler grymma vänner, det var dessa bilder jag hittade snabbast! :)

Bästaste sytrarna och världens bästa mamma, även världens bästa Pappa som inte är med på bilden. Hittade ingen bild, mer än från Thailand 08! HAHA :)




Kommentarer
Postat av: Mami

Fastnade inte Anna på bilden?

2011-12-09 @ 18:21:48
Postat av: pannizen

jag sakanr dig ännu mer nelson <3 <3 <3

2011-12-30 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0