Explorius

I Augusti någon gång kommer jag åka till USA i cirka 10 månader som utbytesstudent och jag åker med ExploriusVarför jag valde dem är för de riktar in sig mer personligt och antar färre studenter än vad EF och STS gör vilket gör allt mer personligt och de engagerar sig verkligen. Har även hört många nöjda studenter som åkt med dem. När jag valde stod det mellan Explorius och EF men detta gjorde som sagt att jag valde Explorius.

Jag var på intervju med dem där jag fick prata både engelska och svenska. Jag fick reda på att jag blev antagen och lite senare fick jag åka och göra ett litet engelska test som var hyffsat lätt. Nu väntar jag bara på att få reda på vart jag blir placerad och vilka som blir min värdfamilj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0