27 NOVEMBER - THANKSGIVING

My first thanksgiving break is over. Tomorrow is it back to school again!

So, what have I done this weekend?

I onsdags så hade jag träning, drog hem och skypeade med min kära familj och lite vänner. Barnbarnen kom hit runt 14.00, så lekte med dem resten av dagen.

Torsdag var det thanksgiving! Vi åt thanksgiving lunch ojojoj, så mycket mat! Kalkon, skinka, pumppaj, majs i olika sorter, stuffing och massa massa mer. Innan varje thanksgiving måltid så ber man. Thanksgiving var jättekul att fira, det är verkligen hela familjen samlas och äter tillsammans. Som i filmer! :) 

I Fredags var jag och shoppade nya jeans och hade träning. I Lördags var jag i Kansas med hela Loris familj och åt mer thanksgiving mat. 

Nu när thanksgiving är över, kastar sig alla över julen. Ni ska se parkerna här, de är fulla av julpynt! Imorgon är det Måndag. Denna vecka har jag två basketmatcher. På Tisdag mot Canton och Fredag mot Vici. Båda är borta matcher. Ska ta med kameran till skolan imorgon och ta massa bilder, på allt och alla! :) 

Laddar upp bilder så snabbt jag kan!! :)  Nu måste jag sova god natt och glad första advent Sverige!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0