30 OKTOBER - 3 MÅNADER

Har varit här i staterna i 3 månader nu, och jag älskar det!!!

I Fredags så var det karneval. Alla klasser arrangerar något t.ex. games, bingo o.s.v. Vi seniors hade silent auction och kiosken. Allting var uppsatt i vårat gamla gym. Det var jättemycket folk där, allt från gammlingar till knattar. Under dessa 2 och en halv månad vi har gått i skolan, har alla klasser samlat in pengar. Dagis till 6th grade tävlade mot varandra, och 7th grade till 12th grade tävlade mot varandra. Klassen som hade samlat in mest pengar vann. I första kategorin vann 3rd grade, i andra vann juniors alltså 11th grade. 

Varje klass hade då röstat fram en king and queen kandidat, och om äns klass vann så blev man king and queen. Kröningen gick till så att varje klasskandidat par blev presenterade, de berättade vems äns föräldrar var, framtidsplaner och sådant som vi hade fått svara på. Det var lite kul när de försökte uttala min mammas namn, Gunilla. :) Dagis barnen gick ut först alltså gick jag och Mike ut sist! Vi fick sjukt mycket applåder och jubel när vi kom, haha the Sweeeeeds! :) Jag och Mike bytte om så vi var klara till klockan 20.00 ungefär. När vi gick in i gymet, kom alla på direkten och ville ta bilder och massa. Det var en jättesöt liten tant, som varken jag eller Mike kände som följde efter oss överallt. Hon tog säkert 10 bilder på oss med sin lilla engångskamera! HAHA! :)

Igår (Lördag), åkte jag, Lori och Jan till Waynoka. De skulle ta senior pictures åt en kille, så jag följde med. Waynoka ligger cirka 45 minuter härifrån. Kom hem runt 14.00 igen och åkte sedan hem till Cierra, sov även över hos henne.  

Idag (Söndag), hämtade Lori upp mig vid 09.45 vi åkte hem och jag bytte om, och vi tog en del av mina senior pictures. Man tar några på hösten, sen några fler på våren.

På Tisdag är min första seriematch mot Hammon, som är bäst i state lär bli en tuff match!! Nu ska jag sova! :)

Bilder från karnevalen

Bild 1: Weston, Leimana and Mike
Bild 2: Leimana and Dakota
Bild 3: Dru and Leimana
Bild 4: Me, Mike och Kayleigh
Bild 5: Destynee, me and Mike
Bild 6, 7, 8: Kandidater från olika årskurser.
Bild 9: En av mina senior pictures från idag.

Tryck på bilderna för att få dem i större format!! :)

       


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint kort på dig Nelly! The Queen of Sweden :-)

2011-10-31 @ 16:54:45
Postat av: lotta

Ja,vilket fint höstkort, ser fram mot vårbilderna:-)

2011-11-03 @ 08:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0