7 OKTOBER - FÖRVIRRAD

Tankar snurrar runt, runt, runt svårt att beskriva hur förvirrad jag känner mig just nu. Bra, dåligt, ledsen, glad. I helgen åker jag till Fairwiev med Cierra hennes pappa bor där så vi ska vara där hela helgen, vi drar ikväll och kommer hem Söndag. Ska bli jättekuuuuuul!!!!!! TAGGTAGG! :))) Allting går väldigt bra nu så jag är fövirrad ja....

Ska duscha nu och sen dra, tror jag. Tulsa var najs, berättar mer om det på Söndag eller ikväll om jag hinner. Då får ni även fett med bilder!!! :)
Puss å hej ! Livet är bäst just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Mange

Lillen, så sjukt skönt att höra att du mår bäst! Jag saknar dig enormt mycket!!!!

2011-10-08 @ 21:20:41
Postat av: janneman

saknardig maaaaaaaaaaaaaaaaassa!!!!!!

2011-10-13 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0