23 SEPTEMBER - HEEEELG

Nu är det helg igen har bara chillat hemma ikväll, kollat på Burlesque, riktigt bra film!! Gjorde klart engelska testet idag, får se hur det gick på Måndag.

Helgens planer: Imorgon (Lördag), ska jag hem till Mike sen är det Law Dawgs vid halv 6, hemma hos Mike. Drar nog till Mike runt 15.00. Vill hänga med hans syskon lite, hehe. Law Dawgs är en polisgrej, man lär sig självförsvar och sånt där tror jag, coolt!! Eftersom att Mikes värdpappa är polis, så är det han som håller i det. Det är för ungdomar här i alla fall. När det är klart ska jag hänga med Lei och några fler tror jag. Vet inte vad vi ska göra, men jag sover troligen hos henne.   

På Söndag: Ska jag hänga med Chris från min klass. Vi ska göra en grej. Ska berätta vad det är på Söndagkväll, tills dess får det vara en överraskning. Ni kommer tycka att det är kul i alla fall. HAHAHAHAHA!!! Kanske berättar imorgon vad det är, innan jag drar hemifrån!! :))))

Ska även ta med kameran imorgon så ni får bilder!! Denna helg kommer bli najs!! Mina vänner här är ju för goooaaaa! :)))  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0