3 SEPTEMBER - 1 MÅNAD 2 DAGAR

Idag är det 1 månad och 2 dagar sen jag kom till Oklahoma, och jag har varit i USA i 1 månad och 5 dagar. Allting rullar på som vanligt.

I torsdags 1 September var jag och kollade på cross country, och tog bilder. Vi hade fyra som sprang ifrån vår skola,och 2 stycken fick medalj.

Igår 2 September hade jag skola som vanligt, och efter det hade killarna baseballmatch mot Fargo, som ligger 15 minuter härifrån. Jag, Leimana, Kanani och Cierra åkte dit. Så sjukt soft för alla har verkligen körkort här. Killarna förlorade första matchen men vann den andra. :) En "tradition" på baseballmatcher är att man äter solrosfrön. Så det ligger solrosförn över hela läktaren. Efter matchen åkte vi och käkade på McDonalds, sen vidare mot FS. Alla var sjukt trötta så jag åkte hem och somnade direkt. :)

Denna helg är det en local fair här i FS. Så det är lite bravader här. Har precis vaknat nu och är ensam hemma, antar att dem är och fixar med fairen. För er som inte vet vad en fair är så ska jag förklara. Man kan ställa upp i massa tävlingar typ fototävling, baktävling, grönsakstävling massa sådant. Sen utses en vinnare.

Vet inte riktigt vad jag ska göra på dagen idag, men ikväll ska jag hänga med tjejerna igen tror jag. :)

På Måndag har jag ingen skola! Alla är lediga, det är som en röd dag.

Bild från Cross Country!

Micah bara stretchar lite spontant! Den här tjejen är helt galet flexibel. Hon kan sitta ner och ta upp båda fötterna bakom huvudet!!!



Kommentarer
Postat av: Mami

Vilken tävling är du med i,grönsaker kanske? Annars så är du ju proffs på kycklingar.

2011-09-03 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0