1 APRIL - 8 MÅNADER

För exakt 8 månader sedan kom jag till Fort Supply, Oklahoma. Jag minns exakt min första dag här, och första gången jag träffade alla mina nya vänner. Då kändes 10 månader som en evighet, men tiden har gått så himlans fort. Nu sitter jag här, och om 2 månader är jag hemma i Sverige igen. På ett sätt ska det bli skönt att komma hem träffa släkten, familjen, och alla mina vänner där hemma. Men på ett sätt kommer det vara så tråkigt att lämna mitt liv här, och alla vänner. En del kommer jag ha forsatt bra kontakt med, men vissa personer kommer jag kanske aldrig mer träffa. Usch, vill inte tänka på när jag måste säga hejdå till alla här!!

Jag har ju väldigt mycket roligt att se fram emot just nu!! Den 11 Maj är det prom, den 14 maj kommer min familj hit :), den 18 maj har jag graduation, och den 21 maj åker vi på senior trip till Mexico!!! :) Sedan den 30 maj sätter jag mig på flygplanet hem till Sverige.

På påsklovet hände inte så mycket träffade lite kompisar, jobbade och var i Hooker, Oklahoma på Miss Hooker Pageant Show. :) Veckan i skolan rullade på som vanligt, Mike var inte där eftersom att han var på Hawaii. Vädret är på topp cirka 30 grader varmt. :) I fredags efter skolan åkte jag och tog lite senior pictures på Lei, för hon var inte nöjd med sina hon tog veckan innan hos en fotograf. På Lördagen så åkte jag med Lori till special olympics och kollade på när Brayden tävlade. Det var ett sånt himlans lyckorus att se alla som tävlade och se hur glada dem var!! Jag var även och klippte mig! :)

Jag har även skaffat gymkort med några kompisar, så vi drar dit varje dag efter skolan. Ska kanske dit lite senare idag, nu ska jag forsätta skriva på mitt engelska arbete!

Bild på mig och Brayden från hans special olympics i Lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0