8 APRIL - EASTER

Hej på er!

I helgen har jag inte gjort särskilt mycket. Eftersom att det är påskhelg så år alla och firar det. Idag var vi på påsklunch hos några vänner. I Torsdags kväll var jag barnvakt, och på Fredagen så tog Jan och Lori mina senior pictures, eftersom att vi inte har skola på Fredagar nu. På Lördagen tog jag lite fler senior pictures i min basketball suit, efter det drog jag till gymmet medan Lori var på Walmart.

Skolveckan var som vanligt inget speciellt. Veckorna går så sjukt snabbt nu när vi inte har skola på fredagar. Nästa vecka kommer jag bara gå Måndag, Tisdag och Onsdag i skolan. Efter skolan på Onsdag åker jag och Lori till OK city. Mitt påskägg var en stor påse sour patch kids, kan dock inte äta mer nu för det är så surt. :)

Bilder från veckan! :)


Kanani, Kaitlyn and Lei!


Lei and me! :)


Lei, Kanani and Kaitlyn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0