26 FEBRUARI - FÖRLUST

Idag tror jag hela Fort Supply är lite deppiga! Killarna förlorade matchen mot Fargo igår, vilket betyder att de är utslagna. De gick inte till state. De som har vunnit över Fargo hela säsongen, så blir det förlust nu när det verkligen gäller!!! Lite sorgligt att se alla så ledsna, och det känns så overkligt att dem förlorade. Tror inte ni riktigt förstår hur mycket state betyder för dessa grabbar!! De förtjänade det så himla mycket, det är bara så himlans orättvist!!!!

Innan matchen igår, samlades alla vid gymmet och peppade killarna när de åkte iväg med bussen. Sedan följde alla efter bussen till hallen! :) Alla tutade, spela musik och bussen hade vi skrivit på! :)

Imorgon har jag Alla-Star match. Jag kom med slutspelets All Star team, de plockar ut de bästa spelarna så delar de upp dem i två lag, så spelar de match mot varandra. Av tjejerna kom jag med och Cierra är reserv. Av killarna kom Mike, Dru, Jarrod och Kendrick med. :)

Idag har jag städat och kollat tv med Alex från Danmark, hon bor här just nu! :) I helgen åker vi till state tournament i alla fall, tråkigt att killarna inte spelar bara! :(

Lägger in lite bilder från helgens matcher! :)

Dylan, Lei, Jag och Kanani, i Fredags kväll!


Lei och jag på matchen i Fredags! :)

 
Så här såg bussen ut på baksidan!


Några av femte klassarna i Lördags kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0