1 JUNI - SISTA INLÄGGET

Hej på er!

Nu sitter jag hemma i Sverige i min egna säng, i mitt egna rum, och skriver mitt sista blogginlägg. 

Graduation var fantastiskt, jag är så sjuuukt glad att jag fick vara med om det! Helt klart det roligaste på hela året! Familjen var även där, gud så kul det var att se dem. Lite sorgligt var graduation också, jag fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka, eftersom att jag visste att min resa började närma sig slutet! På kvällen drog vi på graduation party i stort sätt alla var där. :) 

Våran senior trip till Mexico var helt UNDERBAR! Kanon bra väder och båten var helt fantastisk! Vi besökte ön Progresso där vi drog på beachparty, och även Cozumel där det blev lite shopping. Min 18 års dag spenderades i en solstol vid poolen på båten, och med en drink i handen, inte helt fel! :) Den 26 Maj kom jag hem.

Den 27 och 28 maj spenderade jag med Kameron. Lite tårar kom när jag behövde säga hejdå till Kameron, men förhoppningsvis kommer han och hälsar på mig i början av Augusti!:) Sent på kvällen den 28de åkte jag in till Fort Supply och spenderade många timmar med att säga hejdå till all amina fina vänner, mycket tårar! Trodde inte det skulle vara såhär svårt att säga hejdå!! Jag kommer sakna alla så himmlans mycket och gör det redan!

Den 29de maj var vi OKC, och på kvällen fick jag vara med om en sista brutal åsk och tornadostorm!! Vi satt i bilen under en bro mitt på motorvägen, i hagel stora som golfbollar! Läskigt, men jag överlevde. Klockan 05.00 den 30 maj var jag på plats på flygplatsen. Jag lämnade OKC klockan 07.00 med lite försening. Jag han med mitt plan i Denver som tog mig till New York där jag mötte upp Jill. Vi flög tillsammans tillbaka till Stockholm, och landade 07.15 den 31 maj. Mycket tårar blev det även under flygresan hem, allt känns så sorgligt att det är slut. Samtidigt är det jättekul att vara hemma och träffa vänner och familj, och komma tillbaka till sitt egna hus och rum. Det var väldigt skönt att komma hem, men det är så mycket blandade tankar! Det är väldigt svårt att förstå om man inte har varit utbytesstudent, man lever som i två världar.     

Familjen mötte upp mig på flygplatsen, såå himmla kul att se dem igen. Det var en sån chock att komma tillbaka till Sverige. Ett enormt miljöbyte, det kändes så konstigt att vara tillbaka. Jag åkte hem och gjorde mig i ordning, sedan bar det av till skolan där jag överraskade all kompisar och det blev lite mer tårar! :') Lyckan i kroppen när man ser sina vänner och sin familj efter så lång tid är obeskrivlig!! :) Ikväll är det studentfest som gäller, jag är fortfarande väldigt jetlaggad men tar lite powernaps! :)

Mitt äventyr är nu över, och jag är så himla glad att jag gjorde valet att åka!! Jag har fått så mycket nya vänner, och vuxit som person något enormt. Fort Supply och alla människor där kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma det, och nästa sommar kommer jag och hälsar på! :) Nu är det bara att återgå till livet i Sverige, och ha en underbaaaaaaar SOMMAR!!

Tack till alla som följt min blogg, och här får ni några sista bilder!! :)

Graduation bilder! 







MEXICO!





Jarrod, Lei och jag!


Våran båt! :)

 

Kommentarer
Postat av: lotta

Tack själv Nelly för alla din berättelser och bilder, det har varit toppenkul att följa dig, vi ses snart :-)

2012-06-02 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0