11 MARS - FULL WEEK AND WEEKEND

Hej på er!

Denna vecka och helg har varit fullt med ös. I Fredags hade jag två prov i photography and Oklahoma History. På Oklahoma History provet tror jag att jag får 100% rätt denna gång. I Fredags kollade jag på killarnas baseball match med Lei och massa andra. Dem vann faktiskt. :) Sedan sov jag över hos Lei.

På Lördagmorgon gick jag upp tidigt klockan 07.45, jag skulle vara i gymmer klockan 08.30, för att hjälpa till med dagisbarnens basketmatcher. Dem varade mellan 09.00 - 15.00, så det blev en heldag där. Jag tog hand om scoreboard, medan Mike, Dru, Ty och Chris dömde. :) Vid 16.00 kom Jan och hämtade upp mig, då jag åkte och kollade på hennes basketmatch som dem vann. Efter det åt vi middag på Chicken Express, jag kom hem runt 20.00.

Natten mellan lördag och söndag, vred man fram klockan en timme till sommartid! :) Så ja, nu är det sommar!! :) Hahaha, eller nästan i alla fall. Idag har jag varit ute och sprungit, jobbat på mitt tal som jag ska hålla på Tisdag, och skypeat med min lillasyster och Anna, alltid lika roligt att höra om Sverige. Känns helt overkligt att min familj kommer hit om 2 månader, ååååh vad jag längtar. Nu har vi även 1 vecka kvar i skolan, sen är det spring break. :) Efter spring break är det endast 8 veckor kvar av skola. Tiden går så fruktansvärt fort!!

Nu ska jag duscha sen kolla på en film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0