7 MARS - 9 DAYS TILL SPRING BREAK

Hej på er!!

Nu har jag en och en halv vecka kvar till spring break. Ska bli skönt med lov. Efter spring break går vi bara i skolan måndag till torsdag. Vi är lediga varje fredag. :) Även om jag älskar skolan här, så är det alltid skönt att få sova ut! :) I helgen var jag som sagt och kollade på alla finaler, i OK City! :) Arenan var sjukt stor!! Förra veckan hade vi även nine weeks tests som gick bra.

Denna vecka har det inte hänt så mycket, har varit ute och sprungit varje dag. Jag, Lei och Kans körde även ett styrke pass igår (Tisdag), så jag har grym träningsvärk. :) Imorgon har killarna baseball match i Alva, troligen åker jag på den med Lei. På Fredag händer inget speciellt. På Lördag ska jag döma dagisbarn i basket. Dem har en liten turnering. :)

Nu ska jag sova! Godnatt ! :)

Jag lägger in en bild på arenan där de spelade state matcherna, och en bild på Mike i från helgen. Han var också i OK City och kollade. :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2524312/images/2012/pic_192931597.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0