13 MAJ - THE DAY BEFORE THE BIG DAY

Jag känner mig som ett litet barn dagen före julafton. Imorgon ska jag äntligen få träffa min familj efter 10 månader!!! ÅÅÅH, vad jag har längtat efter dem!! :)

Förra helgen var jag på state i track, vilket var kul. Dru vann state i longjump, Kanani kom tvåa i både kula och discuss, och Ricky kom tvåa och trea i sina springevent. Dock så brände jag mig brutalt, så har fjällat hela veckan!! I Måndags var det Leis födelsedag så vi firade henne med lite tårta!:) Sen i Tisdags hade vi vår FFA Banquet, där vi åt middag och delade ut lite priser. I Onsdags åkte jag och fick mina naglar fixade inför prom. 

I Fredags hade vi vår prom. Jag och Mike åkte dit i en jättehäftig bil, temat på balen var "in the djungel". Först åt vi middag, sen runt 20.00 så dansade vi fram till 00.00. Det påminde lite om ett disco i lågstadiet, eftersom vi inte riktigt har dessa grejer i Sverige, mer än discona på lågstadiet. Men det var roligt, jag lärde mig mycket nya danser. Vid 00.00 börjar något som heter after prom. Alla proms har det så att eleverna int ska dra ut och dricka. Vi hade våran after prom i Shattuck på en drive in movie theatre. Vi såg världens skräckfilm, både jag och Mike somnade dock hehe...Efter det så delade de ut priser. Alla seniors fick en liten resväska med mängder av saker inuti, 25 dollar på walmart, och 700 kronor var.

Jag kom hem runt 04.00 på morgonen, och på Lördagen vaknade jag 13.30. Jag chillade till 18.00 då vi skulle iväg på en middag för alla seniors. Idag Söndag var det ett kyrkevent för alla seniors så var på det, och kom hem runt 12.00. Ska städa upp mitt rum lite eftersom min familj är här imorgon! :) På Onsadag är det sports banquet, Fredag graduation och Söndag åker vi till Mexico.:)

Här får ni lite bilder från prom! :)

Me and Tobii!! :)


Me and Mike! :)



Me, Mike and the car! :)


Kanani, Laira, Kaitlyn,Dru, Lei, Me and Naicee! :)


Me!



Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej, nu har väl din efterlängtade familj kommit till dig och du är nog upptagen med dem förstår jag. Mycket fina bilder från din prom, jag ser fram emot att du och din stor syster samlar er och visar bilder och berättar hur ni haft det på respektive resor och grejor ni gjort det senaste 10 månaderna. Jag visar farmor dessa bilder ikväll. Ha det bäst som vanligt och hälsa från mig oxå. Hälsa att det finns ett kort från Lotta som hon skickade när hon var i New York hemma hos er./Håkan

2012-05-16 @ 17:25:42
URL: http:///nellyusa.blogg.se
Postat av: Håkan

Hej, det verkar som min tidigare kommentar försvunnit. Mycket fina bilder från din prom och nu ska jag visa bilderna för farmor. Hälsa från oss, när ni kommer hem så finns ett kort från Lotta ifrån New York.

2012-05-16 @ 22:56:54
URL: http:///nellyusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0