1 MAJ - 9 MONTHS 1 TO GO

Endsat 1 månad kvar! Vart försvann all tid?

Förra Onsdagen var Harlem Ambassadors här och spelade basket, kul att se för dem var grymma, även fasst de missade väldigt mycket! I Lördags åkte vi till Enid för att kolla på regionals i track, min värdpappa är coach. Kanani, Ricky och Dru gick till state som är nu i helgen, så dit åker vi på Torsdag. 

Näst nästa fredag är det prom, ni får se min klänning då på alla bilder. :) Sen är det graduation om 18 dagar!!! Har skickat ut mina inbjudningar idag, även till lite släkt i Sverige mest för skojs skull! Jag vet ju att ni inte kan komma hela vägen till USA! :) 

Skolan idag var som vanligt, inget speciellt som hände. Vi kollar på film i Ag "War Horse" redan sett den filmen, men den är bra! Vi kollar på filmer i Oklahoma History, och filmer under Speech, om ett par veckor blir det film på engelskan också!  Trevligt! :)  

Nu ska jag äta middag! 13 dagar tills min familj är här!!! :))))


Jag, Mike och Harlem Ambassadors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0