29 JULI - GODNATT

Klockan är 19.30 och jag är mega trött eftersom att klockan är 01.30 i Sverige.
Precis ätit middag och nu ska jag sova! Vi bor 3 stycken i varje hotellrum och jag bor med en svensk tjej och en norsk tjej jätte trevliga!!

Vårat hotell ligger precis vid flygplatsen så planen flyger precis över hotellet så det känns som att de ska flyga in i oss!

Imorgon ska vi på rundtur i New York sen på eftermiddagen ska vi shoppa gaaaaaaaah läääängtar !!!!

GODNATT

Bilder från idag!



Några norska och några svenska tjejer idag när vi åt middag jag delar rum med dem som sitter längst in jättetrevliga!! Längst in till höger är den svenska tjejen Hedda som jag delar rum med. Längst in till vänster är den norska tjejen:)



Det började spöregna i New York och då sprang Maria & Eira ut i regnet galna och söta!! :))

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ser blött men härligt ut men solen är nog framme när ni vaknar idag.

2011-07-30 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0