30 JULI - NEW YORK, MANHATTAN

Hej !

Imorse blev vi hämtade med en buss vid 08.00 som tog oss in till New york vi åkte en guidade tur i hela Manhattan vi fick gå i central park, se madison square garden, broadway, time square, rockfeller town och china town och massa mer. Lustigast var nog china town där de sålde levande grodor som skulle tas hem och ätas...
Turen höll på fram till 13.00 då vi fick göra vad vi ville.

Jag, Jill, Linnea och Victoria gick tillsammans längst hela fifth avenue och shoppade Hollister, Forever 21, Sephora allt man kan tänka sig. Vi hade väldigt bra väder sjukt varmt !! Det roliga i New York är att det är jättevarmt utomhus sen när man kommer in i en affär är det jättesvalt vilket då är väldigt skönt! :)

Imorgon blir det i stort sätt samma runda guidad tur fram till 13.00 sen valfritt. Fasst imorgon ska vi se frihetsgudinnan!

Bilder från idag :)


Bild 1: Jag med en Hollister modell
Bild 2, 3, 4, 5, 6 bilder från central park första bilden är jag och Jill och fjärde bilden är jag och Victoria.
Bild 7: Plaza hotel som är med i filmen ensamn hemma
Bild 8: Ett sjukt högt hus och S:t Patricks kyrkan
Bild 9: Huset som är med i serien vänner
Bild 10: Manhattan tagen från vägen !!

Tryck på bilderna för större format!!

         


Kommentarer
Postat av: Linn

Tjaa sis!

Fett coolt med vänner huset!! :) och jag är grymt avundsjuk på all din shopping! :D <3

2011-07-31 @ 10:52:27
Postat av: Håkan Johanson

CDu verkar ha skoj där du är här sitter vi nu, farmor,Karl-Åke, Monica och jag förstås och ska middag, alla hälsar/Håkan

2011-07-31 @ 15:55:14
URL: http:///nellyusa.blogg.se
Postat av: Ingrid Stenegren

Vilken start på ditt äventyr Nelly! Lycka till! Kramar från oss på Tjörn

2011-07-31 @ 17:02:35
Postat av: Nelly

En valdigt bra start!! :) halsa alla fran mig!! Pa lordag far jag mer abercrombie hollister och forever 21 linn

:)))

2011-08-03 @ 04:49:24
URL: http://nellyusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0