29 AUGUSTI - JUST AN ORDINARY DAY

Skola idag det var väl som vanligt inget speciellt precis. Mike har lyckats byta från sin Trig typ matte klass, till yearbook istället. Träningen var jobbig men bra. Vi skulle springa 10 längder i hallen på 2 min och 20 sekunder. En längd var fram och tillbaka. Tänk er då en vanlig gympasal. Sedan fick vi köra idioten, och vi började med att springa i 10 minuter. Just nu innan basketsäsongen börjar kör vi mest kondition. Allting är på tid, att man ska klara ett visst antal längder på en viss tid. Klarar man det inte får man springa ännu mer. Idioten kör vi också på tid.
Basketsäsongen börjar i Oktober då börjar vi mer "spela basket", nu kör vi som sagt mest kondition.

Var även och kollade på killarnas baseball match, och jag hade tagit med kameran för att ta bilder. Men självklart så tog batteriet slut innan jag han börja fota, irriterande!! På Fredag har de match igen satsar på att ta bilder då.

Har precis avslutat min engelska läxa med lite hjälp av google translate. Nu ska jag sova godnatt ! :)

Var och fotade lite i helgen. Åkte till ett solrosfält, fick en del coola bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0