9 AUGUSTI - POOLHÄNG & HÄSTTÄVLING

Idag gjorde jag ingenting fram till klockan 15.00 då Jan & Anja kom och hämtade upp mig. Jan är min granne och Anja är här och hälsar på. Hon var utbytesstudent här för 2 år sen, och är från Tyskland. Vi åkte först till en pool där vi hängde fram till klockan 18.00. Det är sjukt även fast det blir senare på kvällen så är det stekhett ute, solen tar mycket mer än man tror. Jag har dock varit väldigt duktigt på att dricka vatten, så ingen vätskebrist än iallafall och jag har inte bränt mig.

Efter åkte vi för att kolla på Jans barnbarn som var med i en ridtävling, han är 2år. Det var helt sjukt hur duktiga dem var på att rida. Jag är inte riktigt en hästtjej men detta var coolt!! En 4 årig kille red banan lika snabbt som de vuxna gjorde. Helt sjukt jag fattar inte hur han kunde sitta kvar på hästen, så liten som han var!?!? 

Efter åt vi glass på Braums. Jag kom hem runt 22.00.


Här hängde vi idag ! Kunde tyvärr inte ta några bilder under hästtvälingen för mitt batteri dog. Men förhoppningsvis kan jag sno några av Anja!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0