9 AUGUSTI - SHOPPING FRÅN NEW YORK OCH OK CITY

Idag har jag hittills inte gjort någonting. Lite senare kommer Jan och Anja och hämtar upp mig, så ska vi åka och sola och bada. Tänkte visa min shopping från OK city och New york.

Detta köpte jag i OK city: Shorts, Jeans, Mjukisbyxor, Tjocktröja, T-shirt är från Abercrombie.
Kepsen är från Tommy Hilfiger
Den blå randiga tröjan, och den rosa t-shirten är från en affär som heter Aeropastel.


Shopping från New york: Linnet längst ut till höger köpte jag i OK city från Abercrombie.
T-shirtarna och den mörkblå tjocktröjan är från Hollister.
Den grå/lila tjocktröjan är från American Eagle.
Parfymen heter Pink Sugar och den köpte jag på Sephora.
Body Lotion + 2 läppglans från Victoria's secret
Köpte även en bikini från Victoria's secret men glömde ta kort på den.
Och ett linne från Forever 21 som jag också glömde ta kort på.



Kommentarer
Postat av: Mami

Snyyyygt!! Bäst jag kollar upp så det finns pengar till lunch när du ska börja skolan. Puss

2011-08-09 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0