GODNATT SVERIGE

Efter att jag skypeat med mina systrar idag i 1 timme ungefär hämtade Pat upp mig vi åkte till skolan där jag fick mitt schema och jag valde mina kurser. Efter det åkte vi till Woodward och åt middag på en Mexikansk restaurang.

När vi kom hem visade jag Lori vad spotify var. Hon tyckte det var jättesmart så jag hjälpte henne med att skaffa ett konto. :) Har även kollat på Freaky Friday ikväll.
Jag känner att man mer och mer kommer in i språket det känns ganska normalt att bara prata engelska nu faktiskt.

Imorgon åker jag till city för vi ska möta upp lite utbytesstudenter någon från Italien och Kina tror jag. Ingen av dem ska bo på samma ställe som jag. Egentligen behövde jag inte följa med men det är mycket roligare, plus att
på lördagen ska jag åka till en mall och shoppa med en tjej som heter Dakota. Kommer bli jättekuuul exciiited!!! :)))

Det är så himla roligt för man träffar nya människor hela tiden här. Varje dag hälsar jag på någon ny !! :)
Nu ska jag sova vi hörs efter helgen! :)


HAHA! Jag har en fläkt precis bredvid sängen windyyyy :)))) GODNATT! :)


Kommentarer
Postat av: Eira

Det har jag!! Hoppas du har det fint också!!

Puss på dig tjejen. Jättekul att träffas NY!

2011-08-06 @ 21:52:28
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0