28 DECEMBER - JULSHOW OCH JULLOV

Hej!

Innan jag fick jullov hade vi en liten julshow. Vi seniors var tvugna att spela upp en liten pjäs. Jag hade dock cirka tre meningar att säga. Det var jättemycket folk där!! :)

Jag kom hem från Mexico i Fredags. Vi spenderade en natt i OK city, och shoppade på Lördagen. På söndagen var det julafton här. :) Vi åt en god jullunch och tog det lugnt hela dagen. Har även fått fina paket från Farmor, familjen och Lotta! TUSEN TACK!! Blev jätteglad!! :)

På Måndagen åkte vi till Kansas och firade jul med Loris släkt. Vi åkte sedan direkt vidare till barnbarnen Hunter och Slayden, och firade jul med dem på Tisdagen! Killarna fick Sverige tröjor av mig, och av dem fick jag ett presentkort på iTunes, av min värdfamilj fick jag en ipod touch i julklapp! Tusen tack för fina julklappar!! :)

Idag (Onsdag), hade jag träning imorse i två timmar sen har jag chillat och kollat film hela dagen. Imorgon blir det skype med familjen och lite vänner, sen på fredag ska jag iväg på ett bröllopp som Jan och Lori ska fotografera på. Har även träning Torsdag och Fredag också!

Här får ni lite bilder från julshowen, julfirande och paket! :)

Jul hemma hos Hunter och Slayden och en bild på Slayden. Han är så söt!! :)




Dru, Leimana och Mike



Dru och Mike, dem var elfs i julshowen!


Jag och Weston. Jag var tomtemor och Weston var Rudolf! :)


Paket från Sverige!!


I Paketen. Godis, handdukar, pyjamas shorts, Tomas sabo berlock, jul tavla. :)


Allt godiiis!! :)


Shopping från Abercrombie, Hollister och koftan är från Dillards. Det var jättemycket rea. Köpte även lite grejer på Victoria secrets!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0