9 NOVEMBER - VI VAAAAAAANN!!

Vi vann vår basketmacth igår!! RÅNAJS!! Vi vann med 12 poäng tror jag! Killarna förlorade med 2 poäng! :( Det var även sjukt mycket folk där och kollade! Drog hem till Cierra igår efter skolan, och chillade där i 3h innan matchen. Hennes storasyster har världens sötaste bebis!!

Nästa match har jag på Fredag mot Gage. Hoppas vi vinner. Inte hänt något speciellt annars. Ska göra klart min engelskaläxa, sen ska jag sova!

Var i Woodward idag och handlade nytt shampoo, tandkräm och sådant. Imorgon har Junior high basketmatch så ska kolla på den, de möter Vici. By the way, så sändes våran match på radio igår haha. :) GODNATT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0