23 OKTOBER - END OF FALL BREAK

Imorgon är det skola igen, jag har ingen skolångest!! :) Allting är jättebra!! :)

Hittade en perfekt klänning till karnivalen. Kom hem från Okla city Onsdag kväll. På Torsdagen var jag med Hunter och Slayden hela dagen. Blev magsjuk natten till Fredag, så var hemma och vilade upp mig hela Fredagen. Lördag morgon åkte vi till Okla city, jag, Mike, Griffin, Ricki, Pat och Lori var där. Griffin och Ricki sprang state final i cross country, så vi kollade på det. Vi shoppade och på Lördagkvällen gick vi på football game.

Synd nog så började det åska, blixtra, blåsa och spöregna!!! Griffin och Ricki roade sig med att lura mig och Mike att det var en tornado på väg. Det var verkligen sjukt hur det regnade och blåste, ungefär som det värsta regn och åsk ovädret vi kan få i Sverige, här var det inte äns stort. Matchen blev två timmar försenad, så den startade inte förän 21.00, och slutade runt 01.00. Vi kom hem till Fort Supply 04.00 på morgonen. 

Idag har jag övat på mitt tal som jag ska hålla imorgon, måste kunna två A4 sidor utantill. Då menar jag verkligen vartenda ord utantill. Vår lärare ska sitta med vårat tal vi skrivit, och kolla så att vi säger allt i rätt ordning, hahah.

Bilder från helgen! 

Bild 1:
Mike at the football game 
Bild 2:
När det regnade. Alla gick ner och tog skydd under arenan. Man ser inte riktigt hur mycket det regnade, men det var brutalt.
Bild 3: Mike & Griffin at the football game
Bild 4: Innan alla football games så är det alltid massa grejer. Alla lag har ett band som spelar, det är som en invigning av matchen. Arenorna här är sjukt stora också!! Här ser ni den ena långsidan och en liten del av den ena kortsidan.
Bild 5: Så här stor är en kortsida.
Bild 6: Varje gång laget gör touchdown så har dem något speciellt dem gör. T.ex. här springer dem in och viftar med en stor flagga, bandet spelar och all cheerleaders dansar till musiken.

Tryck på bilderna för att få dem i större format!

     
 


Kommentarer
Postat av: Ingrid Stenegren

Vilka äventyr du får vara med om Nelly!! Verkar ju hur coolt som helst. Jag förstår att du stormtrivs, verkligen ngt som många drömmer om att få ha gjort i sitt liv :-) Ha det fortsatt så bra1 Många kramar från oss på Tjörn!

2011-10-26 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0