20 SEPTEMBER - TAL INFÖR HELA SKOLAN

Blogg.se är fortfarande jättedumt, så ni får klara er med tråkiga inlägg tills det blir normalt igen!!! Idag var det skola. Mike var som vanligt sist klar med allting i computer class, vilket resulterade att vi hamnade längst bak i matkön. Eftersom att alla SPRINGER till maten, och jag är snäll och väntar på honom. Nej, men det är lite skrattretande att se honom sitta där, och sen se hur alla andra springer iväg till maten. Jag tackar min datalärare från förra året, annars hade jag nog också haft det lite svårt. Idag höll vi seniors tal för hela skolan och en del föräldrar, eftersom att det var constitution day. Det gick bra. Fick beröm av min speech lärare att jag hade skrivit mitt tal ifrån hjärtat, jaja...Jag hade skrivit det med egna ord från början. När hon sedan rättade det, bytte hon i stort sätt ut alla mina ord till svårare ord, men jag klarade det ändå. Nu väntar några till speech inför hela skolan bara, men det är bra träning. Vi sjöng nationalsången med handen på hjärtat, sen sa de något annat vilket jag och Mike inte riktigt hängde med på. Vi stod och mimade och låtsades förstå, och veta exakt vad vi skulle säga! Ikväll är det så kallat labor auction. De ska "sälja" oss elever till arbete. HAHAHAHAH. Folk köper än så får man åka och arbeta hos den personen en dag, typ klippa gräs och sånt som de behöver hjälp med.

Kommentarer
Postat av: Mami

Visste att talet skulle gå bra:)Och vem köpte dig?

2011-09-21 @ 11:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0