25 SEPTEMBER - FIXED NAILS

Igår kväll var jag hemma hos Mike hela kvällen med lite andra kidz! :)
Idag så åkte jag med Lei & Kai till Woodward och vi fixade våra naglar de blev jättefina. Kommer dock åka av om 2 veckor då basketen börjar. Det är så sjuukt billigt här, typ en tredjedel av vad det skulle kostat i Sverige. Vi åkte sedan och käkade på Chicken Express. MUMMA. Vid 6.30 åkte vi och träffade Chris och dun, dun, duuuun

Han lärde mig "how to show a pig". Det finns olika djurtävlingar då man visar upp djur. Varför han ska lära mig hur man visar en gris, är för att hans tal handlar om  det i vår speechclass. Då behövde han hjälp av någon som han skulle lära. Självklart valde han mig, så kan alla få skratta lite också!! Bara kul dock, hahah!! Vi övade lite innan nu bara haha ! :) Det jag ska göra i alla fall är att gå runt med en piska och snärta grisen lite då och då, så den går åt rätt håll. Satan vad jag garva, fattar ni nu hur annorlunda allt är här jämfört med hur jag lever hemma i Stockholm. Där skulle jag aldrig visa upp en gris! HHAHHAH, kan tänka mig hur rolig jag måste sätt ut helt orutti, och gick och höll andan så mycket stank det hahah !! :)

Alltid när jag är med om riktigt nya och annorlunda saker, tänker jag alltid "tänk om detta skulle varit hemma i Stockholm", det är riktigt komiskt för det skulle aldrig hända.

Efter det drog vi till hallen och spelade lite basket, och nu är jag hemma. Imorgon är det skola som vanligt, har inget speciellt som händer denna vecka tror jag. Juste det var premiär för desperate housewives idag, last season. Nu vet jag att min lillasyster blir svundsjuk!!

Bjuder på lite bilder, en är på en sköldpadda. De som springer över vägarna här, den blev dock rädd när jag tog fram kameran och kröp in i sitt skal. Sen några bilder på Mikes hostsyskon.






Kommentarer
Postat av: mami

Ska grisen vara med i skolan!??

2011-09-26 @ 11:18:30
Postat av: Linn

Det är premiär för deppan här hemma den 4 oktober såååå snaaaart får jag se!! :) puss

2011-09-26 @ 16:20:05
Postat av: Nelly

Där grisarna bor är gångavstånd så vi ska gå dit tror jag. :) Härlig Limpan!! <3

2011-09-28 @ 00:36:31
URL: http://nellyusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0