6 SEPTEMBER - BASEBALL BILDER

Just nu sitter jag och lyssnar flitigt på spotify listan Anna har gjort. ÅÅÅH, jag älskar den!! Samtidigt gör jag min engelska läxa. Snaaaaaart klar!!  Idag har det varit en riktigt bra dag!! :)

Hade skola som vanligt. Fick reda på att jag ska ha mitt första prov på Måndag, i Native American.
Efter skolan hade killarna baseball match och nu ska ni få bilder!!

Min skola är de i oranget och svart. Fort supply high school.

Bild 1: Dru som kastar. Han går i min klass.
Bild 2: Ty han går också i min klass.
Bild 3: Blu som slår. Han går junior year.
Bild 4: Baseball planen
Bild 5: Baseball laget
Bild 6: Ty som slår tror jag.
Bild 7: Dru
Bild 8: Weston han går också i min klass
Bild 9: Blu
Bild 10: Mike, den andra svensken
Bild 11: Weston som kastar
Bild 12: Från vänster, Dru, Jarrod, Blu och Ty. Alla går i min klass förrutom Blu.

Tryck på bilderna för större format!


           

Kommentarer
Postat av: Mami

och hur gick matchen, förlust igen eller...???

2011-09-07 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0