15 JANUARI - HOMECOMING

Hej på er!

Förra veckan var det ju som sagt homecoming week! Vi hade utklädningsdagar, pepprally och match! Var verkligen en super kul vecka!!! :)

I Fredags hade vi pepprally, det var för att peppa upp basketlagen inför match! Det var även tävlingar, och jag och Mike blev utsedda att representera alla Seniors. Tävlingen gick ut på att man skulle snurra in den ena i toalettpapper. Vi valde att Mike skulle snurra in mig och vi vaaaann! :) Sen var det även tävling mellan alla klasser vilka som kunde "skrika högst". Alla skrek vilket år de tar studenten. De som hördes mest vann. Vi seniors skrek 2012, juniors 2013, sophmores 2014 o.s.v. Självklart vann vi seniors även det! :)

Matchen spelade vi jättebra, killarna vann sin. Vi förlorade våran med 49-47 efter två förlängningar. Väldigt spännande match var det i alla fall. Nästa vecka är det tournametn igen, denna gång i Buffalo. På Tisdag har vi också match mot Laverne. :)

Bilder från Homecoming week! Skolan var jättefint pyntad, svårt att visa i bilder men den var jättefin! :)

Bilder på skolan! Det var massa citat skrivna som skulle peppa oss! Sen gjorde även alla klasser planscher! :)















Bild på gymmet utanpå och på Ag shopen där jag har second hour. Självklart har vi ett klassrum också men här ute håller vi på och gör allt. Det är lite som träslöjd, fast alla är mycket bättre här för de vet hur man gör allting. :)





Pyjama day!


Pyjama day några av tredje klassarna! :) Tjejen i mitten gjorde den fina bilden på mitt skåp! :)


Dessa mysiga byxor gick jag runt i på pyjama day! :)


Jag och Lei på spirit day! :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Hallååååå, det är den 27 januari, saknar uppdatering. Vad har hänt de senaste två veckorna?

Inget internet, jag vet meeen....

Puss

2012-01-27 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0