15 AUGUSTI - PLANTS

Åkte som sagt till skolan nu på kvällen för att vi skulle plantera plantor, en skolgrej. Det var jätte många där så träffade Mike den svenska killen, och massa andra. Det är så himla kul när dem försöker snacka svenska, hahahhahah om jag skrattade!! :) Dem kan inte säga R riktigt ordentligt eftersom de inte uttalar det likadant i sitt språk, som vi gör i svenskan så det låter jätteroligt när de försöker snacka svenska.

När vi var klara gick jag och Mike hem till honom ville se hur han bodde. De hade världens sötaste kattunge!!!! Ska ta kort på den imorgon !! Sen drog vi tillbaka till hallen där alla andra var och spelade.  

Först imorgon ska jag hem till Mike och lira tv-spel med massa andra killar från skolan. Sen bestämde jag även med några tjejer, att vi kanske ska åka till "the lake" alltså sjön imorgon eller på onsdag. Där kan man åka vattenskidor och massa andra grejer! WIIEEEEE:) Men vi får se imorgon annars lär vi väl bara hänga hos någon.

Hörs imorgooon!!!!!! :))))))) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0