14 DECEMBER - MEXICO

Hej! Har inte talat om här i bloggen att jag ska åka till Mexico över jullovet!! Åker på Lördag och är borta i en vecka. Allting rullar på som vanligt här borta. På Fredag får vi jullov. Denna vecka är det semester tests, så pluggar för det. Imorgon har vi en "Julshow", varje klass gör någonting. Vi seniors ska göra en liten teater. Är galet taggad på Mexico, ska bli jättekuul och najs!! På Fredag har vi match mot Hardesty. Planet på Lördag går 10.15 från OK city, så det blir tidigt uppstigning på Lördag. Kommer kommer hem sent på Fredagen också eftersom matchen är 1h och 45 min bort. Hade Native American test igår och har ett till imorgon. Får se hur det går! Nu ska jag kolla julkalendern sen sooova!! :) Berättade jag att killarna vann Mooreland tournament! WOOOHO! De är nu rankade nummer 6 i state!! COOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0