23 DECEMBER - HEJDÅ MEXICO

Sitter och väntar på att en bil ska komma och hämta upp oss, sen bär det av till flygplatsen. Landar i Oklahoma City 17.00 amerikansk tid, alltså 00.00 svensk tid. Vi stannar en natt i OK City för lite shopping, så kommer till Fort Supply Lördag kväll. Känns inte som att det är julafton imorgon hemma i Sverige.

När jag är kommer hem har jag cirka 1 vecka kvar av jullovet. Vi ska åka till lite släktingar till min värdfamilj och fira jul ett par dagar. Först upp till Kansas, sen till barnbarnen i Tulsa. Jag har även basketträningar.

Nu kommer bussen. Kommer sakna Mexico skulle vilja stanna längre, har varit jätteskönt att bara relaxa. Har även träffat mycket nytt folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0