26 JULI - AMBASSADEN

Imorse gick jag upp 07.00 fick skjuts av pappa till ambassaden där jag var vid 08.15, därifrån kom jag 12.00...

3 timmar och 45 minuters väntan !
Jag började med att köa utanför i 1 h och 15 min. När jag väl får komma fram blev jag inte insläppt väntade då 1 h till. Efter lite telefonsamtal blev jag tillslut insläppt och väntade ytterligare 1 h och 30 minuter innan jag var klar.

Träffade även Jill på ambassaden som även hon åker på fredag samtidigt som jag !! Tack för sällskapet!!!! Imorgon hämtar Jill ut våra visum, och antingen hämtar jag det hos henne eller så tar hon med det på fredag bara.

Efteråt träffade jag Julia och Issa som jag sa hejdå till! :'(
Senare mötte jag upp Venus & Ebba som jag åkte en snabbis förbi frysen med och sa hejdå till alla basket mates! :'( 

Plutte Ebba började sedan gråta när vi sa hejdå även jag fick en tår i ögat!! :'(( Kommer sakna dig mega mycket ebbzor men vi ses snart igen. Då kommer jag till dig i Luuuuleåååå !! :')))



åååå vad jag kommer sakna dig ebbzor !!!!


Kommentarer
Postat av: ebba

SAAAAAAAAAAAAKNAR DIG. omggg börjar gråta nu igen :'((((((((((((( faaaaaaaaaaaaaaan

2011-07-27 @ 02:10:52
URL: http://ebbastm.blogg.se/
Postat av: nelly

Tänk på nästa sommaaaaaaar !! :)))

2011-07-28 @ 23:37:30
URL: http://nellyusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0