FRÅGOR

Glömde !

Jag har fått 2 frågor!

Fråga 1: Vart i USA ska du?

Svar:
Jag ska till Oklahoma. :)


Fråga 2: Tycker inte du att det ska bli väldigt tråkigt att lämna allt i Sverige ?

Svar: Självklart är det tråkigt att säga hejdå till alla kompisar och min familj för 10 månader. Men detta är ju något jag valt själv att göra och jag tycker att det ska bli jätteroligt att åka till USA. 10 månader är egentligen inte så jättelänge och allting finns ju kvar här hemma när jag kommer hem!! :) Jag ser fram emot USA jättemycket !


Har ni några frågor är det bara att skicka i kommentarer eller på något annat sätt. Bara roligt att svara ! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen Paulin

Kommer att sakna dig jätte mycket Nelly men kan vi inte skicka E post medelande jag skriver min E post adress här så kan du ju skicka ett medelande till mig ochs sen så har du den när du e i USA!!!

2011-07-25 @ 13:53:31
URL: http://eleecy.blogg.se/
Postat av: Nelly

Kommer sakna dig också Ellen ! Självklart att vi kan göra ! :))

2011-07-25 @ 14:30:56
URL: http://nellyusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0