13 NOVEMBER - FAIRVIEW

Hej på er!

Helgen har varit i full fart. I Fredags hade jag match, vi förlorade med 6 poäng, killarna vann! Efter matchen hade kyrkan fixat massa mat till alla spelare, så alla drog dit och åt. Kom hem runt 22.30 och somnade snabbt, var sjukt trött efter matchen.

Vaknade på Lördagen, åkte hem till Cierra hängde där. Jag, Cierra, Paige och Jarrod bestämde oss sedan för att åka till Fairview till Cierras pappa. På Söndagen åkte vi till Woodward kollade lite, åkte sedan hem och hängde hos Cierra. Sen blev jag hämtad runt 17.00. Skulle gått på bio ikväll men blev inte av.

Beställde även en vinterjacka från Abercrombie & Fitch idag, najs najs, slipper jag frysa i vinter.
I veckan händer inget speciellt tror jag, ingen basketmatch föräns 29 November efter thanksgiving. Ska försöka få in lite najs bilder från basketmatchen i veckan! 
Juste jag har även fått mina basketskor nu, love them!!! Ska träna i dem imorgon för första gången!!

Här får ni 2 bilder från matchen i Tisdags, som någon hade på Facebook! :) Detta är i våran hall, vi hade hemma match både Tisdags och Fredags!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0