3 NOVEMBER - RADIOSHOOOOW

Första basketmatchen förlorade vi med 80-20....hehe. Dock så är de rankade nummer 1 i hela OK state. Dem var sjuuukt bra, de skulle äga alla i Sverige!! Skönt att ha det svåraste laget avklarat iallafall. Killarna vann sin match med 12 poäng ! :)))
Matcherna är så himla coola här! De ropar upp start 5an i högtalarna, namn, numer och vilken grade man är i.
Var lite nervös innan jag skulle springa ut, men bara att vänja sig! Sedan sjunger man nationalsången med handen på hjärtat,
vänd mot den amerikanska flaggan!
Riktigt American Spirit!! Det är även fett med folk på matcherna!!
Och de säger alltid vem som gör poäng och foul och allting!! Det är som om det skulle vara en final i Sverige! :)

Imorgon är det Fredag och på morgonen ska jag vara med på min värspappas radioshow, som han har varje fredagsmorgon. 07.30 till 08.00. Ska bli kul, hoppas inte hela skolan lyssnar på det, haha!

Jag och Cierra beställde även basketskor idag. NAJS! Behövde verkligen nya!!
Ni får bild på Cierra och hennes lillebror Cashion från idag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0