15 OKTOBER - HELT UNDERBART

Ooooooj, så dålig uppdatering, har inte haft tid! Men jag har det i alla fall super bra, och vill inte vara någon annanstans än här. Livet är helt underbart!!! Kan inte beskriva hur glad jag är att jag åkte. Helt klart det bästa jag gjort i mitt liv. Jätte lärorikt och sjukt kul!!! Tveka inte om ni funderar på att åka!!!

Tulsa gick bra det var kul och lärorikt. Det är en av Oklahomas biggest fairs, så det fanns hur mycket som helst att göra. Ingen av oss som åkte vann något. Men mina kycklingar gick het okej. Jag, Vanessa och Sativa visade dem, vi höll alltså kycklingar upp och ner så kom en domare och kände på bröstet hur stora dem var.

Förra helgen var jag i Fairview med Cierra och Jarrod. Det regnade hela helgen, vi chillade mest.
Har spelat min första basket träningsmatch vilket gick bra. En del regler är annorlunda här ifrån svensk basket. Här har de t.ex. ingen 24 sekunders klocka.

Igår var jag och kollade på football game i Buffalo, de vann. Idag har jag varit och coachat mina 5th and 6th grade i basket. Killarna förlorade båda sina matcher, och tjejerna vann en av sina matcher. Om någon timme ska jag åka med Lori, och kolla när de spelar volleyboll.

Nästa vecka har vi bara skola Måndag och Tisdag, sen är det fall break. Så vi har fall break i 5 dagar. Ska då åka och hitta en klänning to the carneval. Vi har även Halloween dance på Tisdag, vi kommer även ha pepprally, för två stycken i min klass tog sig till state i cross country.

Pepprally är när hela skola samlas och taggar och pepper inför något "stort"  som ska ske. T.ex. en viktigt match eller nu state championship i crosscountry. 
 
Ni får lite blandade bilder från Tulsa, 5th and 6th grades basketball game och på en mus som jag fångade i mitt rum! :)


Tulsa, Vanessa!


Tulsa, Dakota


Dem jag coachar är de i vitt! :)


Farväl mitt lilla husdjur!!



Kommentarer
Postat av: saga

men stackars musen :( hoppas du har det bra <3

2011-10-17 @ 17:02:44
URL: http://springcorn.blogg.se/
Postat av: Emma reggan

Ussssch stackars musen men fyyyyy att ha den i sitt rum !!!!!! Haha, åh vad jag saknr dig <3

2011-10-20 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0