17 OKTOBER - FAAAALL BREAK

Får fall break imorgon. Åker till Oklahoma city me Lori och jag tror Cierra följer med också! WIIIIE!!! :) Vi kommer hem Onsdag kväll igen. På Fredag åker jag tillbaka till city med min värdfamilj, Mike och två killar från min klass, som ska tävla state i cross country. Vi ska även gå på OU football game. Kommer hem på Söndagen igen. Kommer alltså inte ha mycket tid att blogga.

På Torsdagen hänger jag med Cierra eller hemma. Tror att Hunter & Slayden kommer (barnbarnen).
Fick även mina betyg idag efter first 9 weeks. Snittade A i allt förrutom 2 ämnen där jag låg på B. Helt sjukt, jag pluggar ungefär 3 gånger så mycket mer i Sverige än vad jag gör här, ändå har jag bättre betyg här.

Nu ska jag soooooova !! ZZzzzzzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0