11 SEPTEMBER - 10 ÅR

Hej ! 

Var och jobbade i skolan idag vi gjorde lunch som människor kom och åt. Vi gjorde detta för att tjäna in pengar.

Det delades även ut små broscher, för att hedra alla offer i World Trade Center, och alla deras anhöriga. Det stod t.ex. "Never forget September 11th, Never!". På min stod det "Remember September 11th". Tycker fortfarande att det som hände i New York för 10 år sedan är så fruktansvärt hemskt, kan inte beskriva med ord. Det är så många människor som tagit skada av det, både psykiskt och fysiskt. Idag har mina tankar verkligen gått till alla som förlorade någon i World Trade Center, eller blev skadad överhuvudtaget! 

När jag kom hem skypeade jag med Hanna och Anna jättekul. Har även gjort mitt tal nu, och är hur glad som helst att jag lyckats!! :)  

Imorgon är det skola igen som vanligt. Denna vecka bjuds på lite olika bravader. På Torsdag ska vi åka skolbuss i 4h, från 04.30 till 08.30. Vi ska gå på någon föreställning, som ligger 4h bort. På Onsdag ska vi fixa våra grejer som vi ska sälja under karnevalen, är dock 1 och en halv månad kvar. Mer om detta i veckan. Hoppas att alla ni i Sverige haft en rikitgt bra helg!!

Nu ska jag äta middag pussåhej!

Kommentarer
Postat av: fyfan mangeeeeee

nelllson, du är saknad

2011-09-13 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0