18 SEPTEMBER - DAGARNA SOM GÅTT

Hej på er! Har varit lite halvdålig uppdatering. SORRY! I torsdags så var alla seniors i Lawton, som ligger 4 timmar härifrån. Dit tog vi oss med skolbuss, vi startade klockan 04.30 på morgonen och var framme cirka 08.45. Jag sov hos Lei Onsdag till Torsdag, och vi släppade oss upp runt 04.00 och tog oss ner till skolbussen. Vi möttes av många trötta, men även en del hypeade klasskompisar.Ibland förstår jag inte riktigt vart de får sin energi ifrån. De flesta somnade in ganska snabbt, men inte jag. Var helt omöjligt att sova på den skumpiga skolbussen. Efter 2 timmars resa och ett stop på McDonalds var de flesta i gott skik, och sjönga gärna med i countrylåtarna som spelades på radion i bussen. När vi äntligen kom fram lyssnade vi på olika tal. Jag och Mike tyckte dock mer att det var som teater. Det var elever som hade varit med i state tävlingar. De spelade upp små pjäser på cirka 10 minuter. De var hur duktiga som helst, riktigt imponerad. Vi tog sedan våran älskade skolbuss till restaurang Chili's, där vi åt lunch. Påväg hem tyckte Miss Brown självklart att det var nödvändigt att göra ett stop på ett museum. Det resulterade med att klassen sprang igenom museét, satte sig i den lilla biosalongen dem hade, och väntade på att Miss Brown skulle ge klartecken att vi kunde gå. När vi lämnat museét och åkt i cirka 5 minuter, kläcker en en kille ur sig att han måste gå på toa. Det var bara att vända tillbaka till museét. När vi väl var påväg hemåt, så rullade det på ganska bra. Vi kom hem runt 20.00 och jag var dödstrött! I Fredags var det skola som vanligt. När jag kom hem slocknade jag direkt i cirka 2 timmar. Igår (Lördag) var det football game på tv. Var hemma hos Jan och kollade på den. Tror faktiskt att jag gillar OU lite mer än OSU. Just nu håller jag på att försöka få tag på Mike, ska hem till honom med lite svenskt godis. Bjöd några på Djungelvrål i Fredags, de tyckte att det var riktigt äckligt, och förstod inte hur jag kunde tycka om det.

Kommentarer
Postat av: David B

Ohh Guud du verkar ha det såå bra!! härligt! :) måste verkligen också till USA och plugga!



hade bäst!



// David

2011-09-18 @ 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0