22 SEPTEMBER - GAMENIGHT

Blogg.se är som vanligt igen nu!! :)))

Har nog inte skrattat åt Mike så mycket, som jag gjorde på datalektionen idag. Väldigt svårt att förklara men ska göra det så gott jag kan. Vi håller på att lära oss att ställa in "tabar" i word, och när man använder dem o.s.v.

Vi skulle i alla fall göra två spalter, och ställa in "taben" så att det blev små punkter mellan spalterna. Så att när man trycker tab blir det punkter automatiskt. Mike körde en classic han satt och gjorde punkterna själv, vilket var runt 50 st kanske. När han sitter där och gör sina punkter frågar han "Hur många punkter ska man göra egentligen?" ÅÅÅÅH, om jag skrattade!!! Han satt där och höll räkningen på alla sina punkter. Jag var snäll och visade hur han skulle göra.

Det var även gamenight i skolan igår, på kvällen. Lirade call of duty med alla boys, kommer äga på cod när jag kommer hem!

Och mamma det var en man som köpte mig på labor auction. Men du behöver inte vara orolig, för vi känner honom. :) 

Idag hade vi engelska test det var jättesvårt!!!! Det var som en läsförståelse, i brittisk litteratur. Hur svåra ord som helst, imorgon ska vi forsätta med testen eftersom att vi inte blev klara idag. HAHA, tänk om det skulle vara så i Sverige, att om man inte han klart fick man forsätta nästa lektion. 

Nu ska jag sova. Hoppas ni får en fin dag i Sverige, Fredag ju!! :)

Har haft en blå fläskläpp denna vecka också. Efter att jag tappade min data på mig själv, när jag skypeade med Rebecca. HAHAHAH :D Ibland undrar jag hur jag lyckas med saker... :)) Fast nu är den borta!


Blodig läpp efter olyckan!

 

Fläskläpp borta!! :)


Har även fått paket från min familj med gooodis, och lite andra grejer! :) Tack, världens bästa!!!

 

Kommentarer
Postat av: Mami

Varsågod gullunge!! Ska du gå ut med mannens hundar??

2011-09-23 @ 10:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0