22 APRIL - SOOOOOOOOL

Hej!

Denna helg har vi haft super väder med 28 grader varmt, och i veckan ska det bli upp till 32 grader!! :D

Veckan som gått har varit lugn utan stormar. I Fredags var jag och kollade på fotboll, blev riktigti sugen på att börja spela igen. Lördag och Söndag har jag bara solat och blivit brun! :) I Tisdags var jag och gymmade med Mike, och i Måndags och Torsdags var jag och gymmade med Lei, Kans och Kaitlyn.

På Onsdag kommer Harlem Ambassadors hit! De ska uppträda i vårat gym, det är en fundraiser vi har för att tjöna in pengar till våran after prom.  Harlem Ambassadors är nästan samma sak som Harlem Globetrotters, de är grymma på basket!!! Så dem ska showa lite, och spela match mot brandmännen härifrån.

På Torsdag ska vi på Pizza party i kyrkan under lunchen, det är för alla seniors och deras familjer. Imorgon Måndag har vi en middag i skolan, då alla samlas och tackar alla elever för deras insatser inom idrott. Det är i stort sätt grejer hela tiden nu sista månaden i skolan. I Maj kommer det vara ännu mer!! 

Nu ska jag äta middag! Vi hörs snart igen! :)

Lite bilder både nya och gamla! :)

Lei, Jag och Kans i December någon gång tror jag. Komme rihåg att det var efter Fargo tournament! :)
  

Homecoming i Januari alla Seniors i basketlagen! :)


Homecoming, Seniors! <3


Lei, Brayden and me at the baseball game! :)



Me and my bestiiiiiie!!! åååh, vad jag kommer sakna henne!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0